onsdag 26 oktober 2011

Härlig höstdag!

Idag är det en underbar höstdag. Väcktes av att dottern ringer mig ifrån min sons mobil och vill att jag ska åka till hennes skola med den mobil som hon glömt hemma. Undrade egentligen vad hon ska med telefon till på dagarna i skolan, då de ändå inte får använda telefonen då. Jag kommer att vara snäll, och lämna den till henne. Men efter lunch, så hon lär sig att komma ihåg sina saker.

Efter lunch tänker jag även besöka min mamma och hennes mans grav. Känner att det var länge sedan jag var där. Nu börjar det bli hög tid. Bäst att passa på medan jag själv styr över min tid, för nästa vecka börjar jag jobba som anställd (Heltid). Kommer behålla mitt företag och bygga upp det. Har ju jobbat över 200 % tidigare, så det ska jag nog klara även nu.

Har sedan ett dilemma, ska jag närvara på föreläsningen ikväll på Universitetet, eller deltaga i borglig grupp i kommunen. Båda är intressanta.

Måste säga att jag tycker det är skönt att det inte kommit någon snö ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar