lördag 5 februari 2011

Extra jobb på söndag!

Imorgon söndag blir det till att jobba extra med busseriet. När det är jag som ringer och frågar, så är det lättare att välja vilka tider som passar mig. Rätt så skönt att få sovmorgon och sedan börja mitt på dagen och köra fram till kvällen. Då orkar jag med Måndagen mycket bättre då mitt ordinarie arbete ska utföras.

Just nu så driver jag ett företag som erbjuder Risk Management http://www.bcbconsulting.se/ till företagsledningar. Företaget är purfärskt, men inte jag. Jag har över 20 års erfarenhet ifrån nämnda område. Både privat och Försvarsmakten.

Ikväll har familjen och jag bara njutit av tillvaron. Visserligen har jag suttit och här och bloggat ett tag, men annars så har vi umgåtts och trivits tillsammans. Hunden har fått sin långa promenad. Hon är väldigt speciell, med alla sina alfagener. Det sätter mig på prov att vara mer uthållig och bestämd om vem som bestämmer.

Nu kommer jag att krypa till kojs och gosa med hunden. Hon gillar verkligen mitt sällskap. En riktig enmans hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar