tisdag 8 februari 2011

Risk Management

Idag har min verksamhet bestått av lite blandade sysslor. Jag har uppdaterat hemsidan http://www.bcbconsulting.se/ samt uppdaterat adword hos Google.

Jag har haft kundbesök och gått igenom deras förutsettningar. Det är alltid trevligt med att träffa kunderna. Jag känner mig mer levande då besök finns med på dagordningen. Men en mix av kontoret och fältet är nog det bästa. Eller finns det andra uppfattningar om det.

Jag tycker det är skönt att ha kontoret hemma, då min hund då får mer omvårdnad. Hon behöver inte ligga i en bil och vänta.

Jag har utöver att sköta företaget även varit på föräldramöte för sonens räkning. Jag gillar att finna många engagerade föräldrar där. Även lärarna är riktiga eldsjälar. Dem brinner verkligen för sitt jobb. Skönt att det finns sådana änglar fortfarande.

Nu blir det sängen, så god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar